Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Annelie - 23 januari 2009 20:58

Äntligen är det Fredag. Alltid är det fullt upp.

Hillevis mage växer så det knakar och jag börjar att bli orolig hur många småttisar kan det vara där inne!!!!!! Ja snart vet vi det. Drygt 2 veckor är det kvar.  Ja man är ju på hel spänn.


Loka är fortfarande inte parad. Var hos veterinären och tog ett prog prov på henne idag och nu är hon i höglöp. Tyvärr är det så att hon är extremt liten så vi får se hur det går. Det är inte säkert att det går att para henne! Och nu menar jag inte att hon är trång i bäckenet utan i vulvan. Är det någon som har erfarenhet av detta??? Jag har pratat med ett par stycken uppfödare och dom säger att det kan gå men ibland inte. Ibland får man vänta tills nästa löp.  Inget konstigt med det. Tråkigt men sant.


För den som varit inne på min hemsida så är den i viloläge just nu, då min webmasters dator har kraschat. Vet ej hur lång tid det kan ta. Så det får vara Jul på Indexsidan ett tag till *ler*.


Ha en trevlig helg //Annelie

Ovido - Quiz & Flashcards