Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Annelie - 10 januari 2009 15:20

Våran dator är inte som den borde. Tycker att den har satt det i system om jag får säga mitt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har varit inne i någons blogg för att kika vad som har hänt. Så fort det funkar där hemma så skall jah bli en "bloggare" igen *ler*.


Jag har ett mycket glädjande besked att våran Cavalier Apricot Hillevi faktiskt ÄR DRÄKTIG. Jag kan själv nästan inte fatta det, men denna gången är det nog så (Hon gick tom förra gången). Det skall bli så roligt då detta är våran första Cavalier kull. Så är det någon som är intresserad av en liten urboll till våren är det bara höra av sig.


Vill oxå gratulera en son till våran Robin om en bra placering i Göteborg förra helgen. Han blev 4:e bästa hane i Öppenklass. Inte dåligt för att vara första gången. Han finns på Miss Ladys Kennel. Grattis Caroline det gjorde ni bra


Ha en trevlig kväll





Ovido - Quiz & Flashcards