Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Annelie - 2 januari 2009 06:24

Ja nu börjar det lida åt att det skall bli som "vanligt" igen. Både på ont och gott kan man ju säga. Och oftast så säger man att nästa år skall jag göra si och så så att det blir lite bättre än vad det var innan *ler*. Ja tänk att man är en sådan optimisst. För på något sätt så är det en del av Julen att man skall stressa, glömma och göra dessa saker som man varje år skall försöka göra till det bättre än året innan.


Ja min Jul var i allefall helt fantastisk. Hur var eran??


Nu har jag börjat att jobba som vanligt igen. Och skall nu försöka vända tillbaka tiden till det normala. Inte helt lätt, men det får gå. Man kan ju inte vara uppe hur länge som helst nu när man skall gå upp. Ja det är lätt att lägga om fula vaner.


Inga större nyårslöften har jag lovat heller. Om man inte räknar med att jag skall försöka att gå ner några kilon och äta lite nyttigare. Inte heller helt lätt då jag älskar mat och godis. Men sedan jag lagt rökningen åt sidan så smakar allt mycket godare konstigt nog *S*

Har ni några nyårslöften??

Ha den bra dag

//Annelie

Ovido - Quiz & Flashcards