Direktlänk till inlägg 5 augusti 2009

Hemkommen

Av Annelie - 5 augusti 2009 13:06

Igår kom vi hem efter några dagar på High Caparral. Tyvärr kunde ju vädret vara bättre, men vi var glada för dom öppehåll som var.


Nu ser man på Bina att hon är rund om magen. Det är ju bara 2 veckor kvar tills valparna skall komma ut till detta jordeliv. Vi är mycket spända på vad det blir för färger,kön mm.


Kattungarna växer så det knakar och är enormt fina nu. Den Creme/vita blåögde hanen är jag väldigt förtjust i, men tyvärr så kan jag inte ha honom kvar som avelshane. Vi har ju hans syster och mamma, så det är väl ingen bra idé.

Men vi får väl se hur det blir....


Det går inte en dag utan att vi tänker och pratar om våran berner Mimmi. Tänk att denna snälla och lugna jätte kunde sätta så mycket prägling på våran familj.

Barnen går det inte att tala med. Dom skall ha en berner till. Ja vi får väl se vad framtiden säger........


Ha det gott Annelie

 
 
Ingen bild

Cavvetjejernas matte

5 augusti 2009 21:09

Har inte hängt med riktigt här! Har ni mist eran Berner...? Beklagar så mycket. Alltid svårt att mista en trogen vän.
High Chaparall minns jag som ett trevligt utflyktsmål när mina pojkar var små.
Vi har det skönt här på kusten även om jag inte är den som badar i första taget ;-).
Ska bli spännande med dom väntande valparna.
Kram

 
Marianne

Marianne

16 augusti 2009 19:33

Jag har inte varit på High Chaparall, jag får göra bättring och åka dit.

jag håller med era flickor, inget liv utan berner. Det dyker kanske upp valp vid rätt tillfälle, vem vet.
Jag håller tummarna för att allt ska gå bra för Bina.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 6 oktober 2009 11:30

Ni som brukar gå in här på hemsidan och bloggen, undrar säkert varför det inga uppdateringar blir. Kenneln Vita Älvans har jag gått ur och min syster kommer att stå som ensam innehavare på kenneln. Jag och min sambo kommer att fortsätta i egen re...

Av Annelie - 27 augusti 2009 08:52

Tiden går så fort. Nu är töserna redan 11 dagar och dom växer så det knakar. Allt går som på en dans och jag behöver inte göra något alls. Hon är bara en super mamma helt enkelt.   Vid intresse för dessa töser hör gärna av er.   //Annelie ...

Av Annelie - 18 augusti 2009 16:57

Av Annelie - 12 augusti 2009 22:17

Visst är dom bara helt underbara.. Annelie

Av Annelie - 5 augusti 2009 19:46

Vi har äntligen tagit oss i kragen och inhandlat oss nya köksmöbler. Så här ser dom ut. Va tycks?? ...

Ovido - Quiz & Flashcards