Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Annelie - 14 januari 2009 18:47

Ja nu får jag ta nya tag och hålla tummarna för att datorn är med mig.

Jag är ju tyvärr inget data snille, så vi får se.

Hoppas att eran vardag har flytigt på bra och att julen börjar försvinna i hus och hem. Gott tycker jag. Det är otroligt roligt och fint att ta fram allt, MEN dessto mer fart har man att ta bort det.


Här rullar det på sakta och vi längtar förväntansfullt att dessa sista 3 veckorna skall gå fort tills Hillevi skall få sina valpar.


Loka är nu i löp och hon skall paras med Robin i nästa vecka. Då har vi ytterliggare något att se fram emot.

Jag letar fortfarande efter en fodervärd till en tikvalp. Så ifall någon känner sig manad så hör gärna av er.


Fick i dagarna ett kort på Vita Älvans Athletic Maddox (Simson). Han har blivit en stor kille på 63 kg.


Ha en trevlig kväll //Annelie



Ovido - Quiz & Flashcards