Alla inlägg den 30 november 2008

Av Annelie - 30 november 2008 15:27

Ja nu är snart helgen över och jag tycker att jag mestadels har varit på jobbet. Inget tråkigt med det för det har varit riktigt trevligt och Tony har varit hemma och styrt upp allt här hemma. Stallet har jag inte haft tid att spendera speciellt mycket tid i, och det tycker jag är mycket tråkigt.

Snart skall jag till jobbet och göra kvällen.

Idag på dagen har vi varit på vårat Köpcentrum och handlat lite och för att Filippa ville titta på Agnes och Magnus Carlsson som skulle uppträda där. Det är helt ok tycker jag för då kan jag springa lite och kika i affärer utan att man hör dom där konstanta suckandena som vissa män kan få ur sig. Ja inte för att jag hittade något, men alltid är det kul att titta lite i sin ensamhet.

Efter att uppträdandet var slut ville Filippa ha en mössa som det står SVEA på, vilket tydligen skulle vara något enormt inom mode numera. Ja det tyder på att man börjar bli gammal och lite ur  funktion fick jag visst höra *ler*. Ja det stämmer nog.....

Har ni hört talas om detta "märke"?????

Som jag skrev tidigare så löper våran lilla Hillevi och nu börjar det att närma sig parning. Så det blir nog i morgon jag kommer att åka till hanägaren. Ja nu får vi hålla tummarna på att det blir lite smått här.

Och om man tyder Hillevi och sin ställning i soffan blir det nog inga problem.

//Annelie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards