Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Nalkas advent

Av Annelie - 26 november 2008 19:02

Ja nu närmar det sig 1:a advent. Nu jobbar jag väldigt mycket, så för att allt skall komma upp till på söndag så har jag redan börjat lite smått. Givetvis ville våran Filippa att hennes rum skulle göras i ordning först. Och givetvis så är väl det ok.

Min sambo Tony kanske tycker att jag gör lite stor grej av det hela, men jag vill att det skall vara perfekt. Vilket det givetvis aldrig blir.

Jag måste städe grundligt det rummet som skall göras i ordning. Tvätta fönster, byta gardiner, plocka i ordning, damma, dammsuga och sist men inte minst skura golvet. Ja det kan ju ta sin tid...... Men med 2 barn, 5 hundar, 2 katter och en karl så är det faktiskt ganska fint i 2 timmar efter det är gjort. Alltid något!!

Så här blev fönstret i Filippas rum när hon var nöjd.

Ha en trevlig kväll



 
 
Lisa Persson

Lisa Persson

26 november 2008 19:56

Det blev jätte fint i hennes fönster.
själv städar jag i köket.
mvh lisa

http://unikajag.se

 
Åsa

Åsa

26 november 2008 19:57

Tack för titten in på min blogg! Tyvärr har all snö regnat bort i dag och det är barmark och kolsvart igen. Mysigt att börja med lite adventspyssel. Jag ska flytta i helgen så det får bero lite för del.
Vilka fina hundar och katter du har!

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

26 november 2008 20:35

jättesnyggt!!!mysigt. Här ska vi pynta på fredag, för jag o mannen jobbar omlott hela helgen sedan :(

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Andrea

26 november 2008 21:58

Här har vi haft jul i en två veckor redan. Med sjärnor och allt. Sov gott Andrea

 
camilla

camilla

27 november 2008 12:58

Ett underbart adventsfönster!!
Visst är det härligt när allt slit ger resultat.... som att det får vara rent å snyggt i typ 2 timmar ;D

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

28 november 2008 00:07

Snyggt, det måste väl den lilla damen vara nöjd med.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 6 oktober 2009 11:30

Ni som brukar gå in här på hemsidan och bloggen, undrar säkert varför det inga uppdateringar blir. Kenneln Vita Älvans har jag gått ur och min syster kommer att stå som ensam innehavare på kenneln. Jag och min sambo kommer att fortsätta i egen re...

Av Annelie - 27 augusti 2009 08:52

Tiden går så fort. Nu är töserna redan 11 dagar och dom växer så det knakar. Allt går som på en dans och jag behöver inte göra något alls. Hon är bara en super mamma helt enkelt.   Vid intresse för dessa töser hör gärna av er.   //Annelie ...

Av Annelie - 18 augusti 2009 16:57

Av Annelie - 12 augusti 2009 22:17

Visst är dom bara helt underbara.. Annelie

Av Annelie - 5 augusti 2009 19:46

Vi har äntligen tagit oss i kragen och inhandlat oss nya köksmöbler. Så här ser dom ut. Va tycks?? ...

Ovido - Quiz & Flashcards