Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Ännu en morgon

Av Annelie - 21 november 2008 06:25

Jaha. Nu sitter man här igen och dricker sitt kaffe och väntar på att man skall få upp ögonlocken såpass att man kan ta sig till jobbet.

Jag skall väll inte klaga, Tony är ju hemma och tar hundarna och barnen. Så för en gång skull behöver jag bara tänka på att jag skall iväg. Men skam vet om det inte är bättre att ta en morgon promenad med hundarna och idag är det kallt ute så vaknat hade jag gjort.

Ja ja... jag går till jobbet, det tar ca 7 min jag vaknar nog då!


Igår kväll så kom jag in här i vårat sk data rum, där har vi en liten go fluffig tyg säng på golvet som räcker till 3 småhundar och som flitigt brukar nyttjas av dom SMÅ. Men igår tyckte nog Loka att det var lite väl fuskigt att dom små fick ha just den. Så hon helt sonika försökte knö sig ner i denna, vilket resulterade i att enbart hennes framställ o framben fick plats.

Tyvärr så är nog kortet lite missvisande, men hjälp va jag skrattade för det såg helt tokroligt ut.

 
 
Ingen bild

Lotta

21 november 2008 21:37

vad kul med fler hundbloggare!! jag tänkte att jag skulle blogga någon gång i veckan..men nu blir det flera gånger om dagen ibland;) kul!! tittar in i morgon igen ;)

 
Marianne

Marianne

21 november 2008 21:50

Du får väl ge Loka en egen mysbädd där hon får plats. Många hundar gillar att ha något att krypa ihop i.
Ha en skön helg
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Gerty

Gerty

21 november 2008 21:51

Det är väl typiskt berner tror att dom är små som taxar

http://Prilyckans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 6 oktober 2009 11:30

Ni som brukar gå in här på hemsidan och bloggen, undrar säkert varför det inga uppdateringar blir. Kenneln Vita Älvans har jag gått ur och min syster kommer att stå som ensam innehavare på kenneln. Jag och min sambo kommer att fortsätta i egen re...

Av Annelie - 27 augusti 2009 08:52

Tiden går så fort. Nu är töserna redan 11 dagar och dom växer så det knakar. Allt går som på en dans och jag behöver inte göra något alls. Hon är bara en super mamma helt enkelt.   Vid intresse för dessa töser hör gärna av er.   //Annelie ...

Av Annelie - 18 augusti 2009 16:57

Av Annelie - 12 augusti 2009 22:17

Visst är dom bara helt underbara.. Annelie

Av Annelie - 5 augusti 2009 19:46

Vi har äntligen tagit oss i kragen och inhandlat oss nya köksmöbler. Så här ser dom ut. Va tycks?? ...

Ovido - Quiz & Flashcards