Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Äntligen har jag oxå en BLOGG.

Av Annelie - 19 november 2008 09:21

Hej på er!

Nu har jag skaffat mig en efter längtad blogg. Hoppas att jag kommer att ha något att skriva i den *ler*.

Jag kommer säkerligen få sitta lite och kika igenom för att fatta hur jag sätter in kort mm. Ett och annat samtal kan säkert komma på tal. Lite svordomar kan jag inte garantera inte kommer ut. Men till slut skall det nog gå. Skam den som ger sig.


Som ni ser på mina planer så skall min underbara Loka paras med min Hollenske foderhund Robin. Det är hans sista kull i mina ägor sedan går han över till fodervärden.


Våran söta lilla Cavalier tjej Apricot Hillevi kommer även hon att paras på nästa löp som skulle infallit i Oktober, men som ännu inte har kommit.

Hane är inte riktigt bestämmt ännu. Så det blir en liten överaskning för alla (även mig).


Så är det något som låter intressant så slå mig gärna en pling.


Jag hoppas att jag inte har glömt något.

//Annelie


PS/ Bilden visar Hillevi o Myran hur man kan sova *ler*

 
 
Carina

Carina

19 november 2008 10:19

Vad skoj!!! Ännu en blogg att fördriva tiden med, ska bli spännande att få läsa vad ni har för er.... Roliga planer också... Håller tummarna för en rejäl kull för er denna gången.
Kram Carina & Co

http://www.eklovenskennel.se

 
Gerty

Gerty

19 november 2008 11:10

Välkomen i bloggvärden, ämmu en blogg att följa och lycka till med dina planer

http://Prilyckans

 
Kennel rozcoe'z

Kennel rozcoe'z

19 november 2008 13:13

Jätte kul att du skaffat en blogg. Jag har haft trassel med min , men kommer att sätta igång en ny snart. Lycka till med vovvarna. Mvh Pia

http://rozcoez.se

 
Marianne

Marianne

19 november 2008 13:34

Välkommen till bloggvärlden.
Kul med en ny blogg att följa, ska bli spännande att få följa er.
Jag hoppas du ska trivas här bland oss mycket olika personer med varierande åsikter.
Här är alla välkomna med sina tankar och åsikter.
Jag hoppas att dina planer ska gå i lås så att det börjar röra sig lite på uppfödarsidan.

Ha det gott
Kram Marianne

http://www.ekoxenskennel.se

 
Emelie Karlsson

Emelie Karlsson

19 november 2008 22:23

Önskar dig lycka till med bloggandet men framförallt med dina (hundars...kanske jag ska tillägga ;-)!) kommande parningar och förhoppningsvis valpkullar som resultat! Ha det gott! Kommer tillbaka och ser hur det går! Emelie

http://finarossinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 6 oktober 2009 11:30

Ni som brukar gå in här på hemsidan och bloggen, undrar säkert varför det inga uppdateringar blir. Kenneln Vita Älvans har jag gått ur och min syster kommer att stå som ensam innehavare på kenneln. Jag och min sambo kommer att fortsätta i egen re...

Av Annelie - 27 augusti 2009 08:52

Tiden går så fort. Nu är töserna redan 11 dagar och dom växer så det knakar. Allt går som på en dans och jag behöver inte göra något alls. Hon är bara en super mamma helt enkelt.   Vid intresse för dessa töser hör gärna av er.   //Annelie ...

Av Annelie - 18 augusti 2009 16:57

Av Annelie - 12 augusti 2009 22:17

Visst är dom bara helt underbara.. Annelie

Av Annelie - 5 augusti 2009 19:46

Vi har äntligen tagit oss i kragen och inhandlat oss nya köksmöbler. Så här ser dom ut. Va tycks?? ...

Ovido - Quiz & Flashcards