Alla inlägg under december 2008

Av Annelie - 3 december 2008 08:44

Tyvärr har jag jobbat och haft fullt upp för att hinna skriva i blogget.

Men nu har jag lite nyheter.... I Måndags så åkte jag för att lämna Hillevi för parning. En parning blev det då och hanhundsägarna skall göra ett försök till idag. Hanen blev en superfin kille vid namnet

DKUCH Angel´s Pride Aristocrat han kommer ifrån Tyskland men bor med Roger och Marie på Festivitas Kennel i Henån www.festivitas.se  Han blev 4 år i Augusti och UA på Hjärta, patella  och Ögon.

Jag vill verkligen tacka dom så jättemycket för att vi fått äran att använda honom på Hillevi, då vi tror att denna kombination kan bli bra. Så nu hoppas vi på smått här om ca 9 veckor.

Om detta kan vara av intresse få slå mig gärna en pling eller om ni "bara" har frågor.

//Annelie

Kortet är på Hillevis kavaljer. Bilden är tagen av Anki Broberg på Working Beautys Kennel

Ovido - Quiz & Flashcards