Alla inlägg den 29 december 2008

Av Annelie - 29 december 2008 10:26

Ja nu kan jag äntligen skriva lite. Våran dator lever ett eget liv, ena dagen är den sönder andra dagen funkar den en stund osv. Men vi får väl se hur länge detta varar.


Hoppas att Julen har varit bra och att ni har fått något fint och att maten varit god. Jag har ju då previlegen att mina snälla föräldrar alltid fixar så alla blir nöjda. Maten var som alltid otroligt god och små barnen var nöjda med tomten som kom. Jag fullständigt älskar alla tindrande ögon och alla förväntningar alla har. Senare spelade vi Bowling på Nintendo Wii och det var ju otroligt kul måste jag ju säga. Så nu ser det ut som om vi ska bli lyckliga ägare till ett.


Sen har jag varit hemma hos min vän Maria som föder upp Papillon och fick äran att vara med när hennes tik skulle ha smått. Efter många om och med så kom det en jätte stor tjej på 234g. Och det är väldigt stort för rasen, men å andra sidan så var hon ensam att ta all näring så hon kunde gotta sig väl där inne. Jättekul att få vara med.

//Annelie



Ovido - Quiz & Flashcards