Direktlänk till inlägg 9 december 2008

Sovande Grace

Av Annelie - 9 december 2008 22:08

Idag har det äntligen varit kallt. Vi har väntat såååå länge på detta. Jag trodde inte att det va sant när jag skulle köra våran dotter till skolan. Bilen var ju självklart igen frusen så det blev att ta cykeln. Inte för att det är något att prata om, för det tar inte många minuter att ta sig till hennes skola (som även ligger brevid mitt jobb). Här är ett sånt där samhälle där alla känner alla och många jobbar häromkring. Om inte  är samlingspunkten i våran ICA affär *S*. Ja vad skall man säga. Inte hittar man på dumheter utan att man kan ta konsekvenserna utav det. Alla vet det dagen efter *Ler*.


Idag har varit en lat dag. Varit på berget. En kompis var här med sin ena Papillon och vi tog en kopp och pratade "hund" mm.

Städade lite. Var ute och gick med hundarna och även hämtade dottern i skolan när man ändå gick förbi.


Här kommer en bild på vårat lilla urväder Grace. Hon sover tungt *ler*.

Ha det gott

//Annelie




 
 
Marianne

Marianne

10 december 2008 01:12

Det är både på gott och ont man bor i mindre samhällen. Men oftast så är det en fördel att känna till vad det är för sorts folk som rör sig runtomkring en.
Gulligt foto på en goding som sover gott
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
lotta

lotta

10 december 2008 15:48

så var det i vår by där vi bodde förut också....ibland saknar jag det o ibland är det skönt att slippa...en trygghet var det dock att alla kände igen ungar o hundar..

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

10 december 2008 18:52

Jag och matte bor ju i ett litet samhälle.
Alla vet vem jag är "hunden som alltid badar och är så duktig på svampsök"
Matte har inget namn längre "Sigges matte" då vet folk!
Jag länkar till dej hoppas det är ok.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

10 december 2008 20:56

Så gott hon sover det lilla grynet, och så får vi hoppas på valpar hos er framöver

http://Prilyckans

 
camilla

camilla

14 december 2008 14:37

En sån söt sömntuta!!
Vi bor oxå sådär...alla känner varandra eller... dom flesta iaf. Här i byn är vi "dom med schäfern" ;D

http://www.bentley.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 6 oktober 2009 11:30

Ni som brukar gå in här på hemsidan och bloggen, undrar säkert varför det inga uppdateringar blir. Kenneln Vita Älvans har jag gått ur och min syster kommer att stå som ensam innehavare på kenneln. Jag och min sambo kommer att fortsätta i egen re...

Av Annelie - 27 augusti 2009 08:52

Tiden går så fort. Nu är töserna redan 11 dagar och dom växer så det knakar. Allt går som på en dans och jag behöver inte göra något alls. Hon är bara en super mamma helt enkelt.   Vid intresse för dessa töser hör gärna av er.   //Annelie ...

Av Annelie - 18 augusti 2009 16:57

Av Annelie - 12 augusti 2009 22:17

Visst är dom bara helt underbara.. Annelie

Av Annelie - 5 augusti 2009 19:46

Vi har äntligen tagit oss i kragen och inhandlat oss nya köksmöbler. Så här ser dom ut. Va tycks?? ...

Ovido - Quiz & Flashcards