Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Lordchamp Freija By The Devil (alias Loka)

Av Annelie - 4 december 2008 11:14


Jag tycker detta med blogg var något super roligt. Man kan när som helst uppdatera lite oväsentligheter, ändå är det ju lite utav våran vardag.

Att man kan ta ett kort (det behöver inte vara bra) och "bara" sätta ut det och berätta om sin dag. Ja! Jag tycker att det är kul.

Idag har det inte hänt något utöver det vanliga. En promenad på Halleberg, där dom kan springa vind för våg och utmana sina egna grejer. Loka hade dragkamp med Tony om en pinne. Grace ville vara med, men tyvärr skiljer sig storlek o vikt en del (typ 1 gram alt 100 kg) så henne fick jag lyfta upp så hon inte skulle vara i vägen. Mimmi ja va skall man säga om denna stolle. Hon är som Ferdiand och gör lite som hon själv vill. Bina var överallt och ingenstans. Tror hon är lite förvirrad nu när inte Hillevi är hemma.  Ja det var våran förmiddag.


Här kommer ett kort på våran Loka. Visst är hon fin!!

 
 
Marianne

Marianne

4 december 2008 21:25

Jag håller med dig om att bloggen är ett bra sätt att få ut lite allmänna nyheter på. Och den är perfekt att sätta ut lite vardagsfoton på.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Lena

Lena

5 december 2008 21:49

Tack för titten på min blogg ; )
Trevligt att få kika in på din blogg, alltid lika spännande med nya bloggar!

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

6 december 2008 00:18

Håller med dig om att bloggandet är jättekul! Har snart haft min blogg (eller hundarnas) i ett år nu.
Fin bild på Loka!
Bernen Sennen är en vacker ras!

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

6 december 2008 01:09

Inte jag heller! Jätte fin bild på Loka! Ha det gott!

http://finarossinas.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

6 december 2008 11:52

ja, jag tycker hon är jättevacker!! Ser så snäll ut också. Och jag håller med det där med bloggeriet!! jättekul..fast jag började ganska motvilligt ;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

6 december 2008 19:06

Tack för besöket hos mej.
Blogga är skoj!
Jag har hållit på i över två år nu och fått massor med nya vänner.
Återkommer hit igen.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

7 december 2008 08:36

Hihi ,japp några dagars bloggande sen är man fast ;D
Å jisses oj vad skoj det är.

Jättefin bild på Loka!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Isabelle och Maya

9 december 2008 12:02

Måste ju hålla med! Det är hur kul som helst att blogga och man kan lägga in hur mycket som helst :-D Sen om alla andra tycker det är lika roligt varje gång, det vet inte jag, men jag gör det mest för min egna skull och det är ju huvudsaken :-) Och att läsa andras bloggar är ju superskoj! So keep up the good work! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 6 oktober 2009 11:30

Ni som brukar gå in här på hemsidan och bloggen, undrar säkert varför det inga uppdateringar blir. Kenneln Vita Älvans har jag gått ur och min syster kommer att stå som ensam innehavare på kenneln. Jag och min sambo kommer att fortsätta i egen re...

Av Annelie - 27 augusti 2009 08:52

Tiden går så fort. Nu är töserna redan 11 dagar och dom växer så det knakar. Allt går som på en dans och jag behöver inte göra något alls. Hon är bara en super mamma helt enkelt.   Vid intresse för dessa töser hör gärna av er.   //Annelie ...

Av Annelie - 18 augusti 2009 16:57

Av Annelie - 12 augusti 2009 22:17

Visst är dom bara helt underbara.. Annelie

Av Annelie - 5 augusti 2009 19:46

Vi har äntligen tagit oss i kragen och inhandlat oss nya köksmöbler. Så här ser dom ut. Va tycks?? ...

Ovido - Quiz & Flashcards