Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Va glad jag blev....

Av Annelie - 6 april 2009 21:38

Idag fick jag ett par bilder på våran "lille" Vita Ävans Bastian. Han är ju nu lite över 2 år och har gått och blivit stora killen. Hela 58 kg väger han. Tänk att så lite som ett kort på våra små barn kan göra en så glad. Jag är otroligt lycklig att våra små Älvor har det gott i sina hem. Alla ni som har Berner som Cavalierer ifrån oss skicka gärna lite kort då och då så vi får se hur dom utvecklar sig.

Tanken är att vi skall ha en valpträff till hösten, så vi kan träffas och ha trevligt. Men jag återkommer lite närmare om det.

 
 
Lena

Lena

7 april 2009 13:51

Åh, så stilig ; ))

Ha en bra dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

13 april 2009 23:20

Det är alltid roligt att få foton från sina valpköpare. Jag hoppas ni har haft en skön påskhelg.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 6 oktober 2009 11:30

Ni som brukar gå in här på hemsidan och bloggen, undrar säkert varför det inga uppdateringar blir. Kenneln Vita Älvans har jag gått ur och min syster kommer att stå som ensam innehavare på kenneln. Jag och min sambo kommer att fortsätta i egen re...

Av Annelie - 27 augusti 2009 08:52

Tiden går så fort. Nu är töserna redan 11 dagar och dom växer så det knakar. Allt går som på en dans och jag behöver inte göra något alls. Hon är bara en super mamma helt enkelt.   Vid intresse för dessa töser hör gärna av er.   //Annelie ...

Av Annelie - 18 augusti 2009 16:57

Av Annelie - 12 augusti 2009 22:17

Visst är dom bara helt underbara.. Annelie

Av Annelie - 5 augusti 2009 19:46

Vi har äntligen tagit oss i kragen och inhandlat oss nya köksmöbler. Så här ser dom ut. Va tycks?? ...

Ovido - Quiz & Flashcards